Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02 22:17 - Китайският дракон се закашля и сложи предпазна маска, но ще се откаже ли от плановете си да завладее света?
Автор: anthroposophie Категория: История   
Прочетен: 766 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 19.02 10:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Първите икономически последици за света от епидемията, причинена от коронавируса, са налице. В “световната фабрика” Китай спряха да работят много предприятия и се прекъсна веригата на доставките за цял свят.“Фолксваген” днес обяви, че отлага с една седмица възобновяването на производството в завода в Шанхай. “Луфтханза” отмени всички полети до Китай до края на март заедно с още 60 авиокомпании. Резервациите за круизни пътувания замират – кой би искал да се окаже болен и затворен за седмици в каютата си?

В интернет се разпространи информацията, че някаква китайска изследователка на работа в една биологична лаборатория в Канада, която шпионирала в полза на Китай, изпратила тайно вирулентна проба от коронавируса на секретната лаборатория в Ухан, откъдето той бил изпуснат, уж случайно. Въпреки това подосновите на епидемията са духовни. Земята не само се бунтува срещу замърсяването на най-уязвеното място – в Китай. Освен това тази страна, в която в третото хилядолетие пр.Хр. се инкарнира Луцифер (най-вероятно като императора Хуанг Ди, макар че Рудолф Щайнер, който изнесе този факт, не е назовавал конкретна личност), днес е странна смесица от луциферичен копнеж по славното китайско минало и ариманизирано ежедневие с повсеместен строг контрол, но и с наскоро събудена страст към материалните придобивки като у западния човек. Този Китай, в който Луцифер гостоприемно “покани” Ариман да си поделят господството, а Христос липсва изцяло, сега преживява едно от най-големите си предизвикателства за последните години. Поради глобализацията на икономиката и социалния живот това е предизвиквателство и за целия свят. 

Още през 1912 г. Учителят Беинса Дуно изрича следните предупредителни думи: “Сега Христос иде между кавказката раса, европейските народи и ако Го не приемат, ще ги завладее жълтата раса и ще ядат бой до олелия. Ще ги сполети най-голямото нещастие, което може да бъде." ("Да бъдем готови”, 28.4.1912, Извънредни беседи)

Ако се запознаем с неофициалната доктрина на Китай, изразена например в една реч на генерал Чи Хаотян (https://www.epochtimes.de/china/der-krieg-ist-nicht-weit-er-ist-der-geburtshelfer-fuer-das-chinesische-jahrhundert-a6652.html), ще се убедим в правилността на тези думи на Учителя. Генерал Хаотян не е случайна личност - от 1987 до 1992 е бил началник на генералния щаб и главнокомандващ на армията, между 1993 и 2003 е бил министър на отбраната, а от 1995 до 2002 – вицепрезидент на централната военна комисия на ЦК на Китайската компартия. Ето част от речта му:

“Както знаете, поради превъзходството на китайската раса по време на великата династия Танг, нашата цивилизация беше начело на света. Никоя друга цивилизация не можеше тогава да се мери с нас. Ние бяхме център на цивилизования свят. Но заради нашето собствено твърдоглавие и защото се бяхме вкопчили в традициите си и прекратили всички контакти с чужбина, западната цивилизация ни задмина. Затова центърът на цивилизацията се премести на Запад.

Ако погледнем обратно към историята, естествено ще се замислим дали не може центърът на световната цивилизация пак да се завърне в Китай. Другарят Хе Син написа през 1988 доклад до ЦК, в който посочи, че центърът на световното господство, който от ХVIII в. се намира в Западна Европа и по-късно през ХХ в. се премести в САЩ, през XXI в. пак ще се завърне на Изток. Разбира се, този “Изток” е Китай.

Другарят Лю Хуакинг още в средата на 80те години изрази подобна мисъл и възоснова на историческия анализ изтъкна, че центърът на световната цивилизация се премества. В миналото той се беше преместил от Изток към Западна Европа и после към САЩ, а сега пак трябва да се завърне на Изток. Ако XIX в. беше векът на Англия, а ХХ в. – векът на САЩ, то ХХв. ще бъде векът на Китай. Като признаваме това правило на историята, ние приветстваме идването на китайското столетие. Ето защо историческата мисия на нашата партия е да го подготви.”

В тази реч китайският военен се спира на причините, поради които Хитлер не е успялкато буквално заимства от него понятието “жизнено пространство”, откроявайки трите главни въпроса, стоящи пред Китай: а) въпроса за жизненото пространство, понеже Китай е пренаселен и екологичните му проблеми се задълбочават, б) завладяването на нови страни (Компартията трябвало да научи народа как “да излиза”, за да построи втори Китай чрез колонизация), както и в) въпроса за главния враг Америка.

Рудолф Щайнер също говори за бъдещото основно противопоставяне в света: “Бялото човечество още е на път да приеме все по-дълбоко и по-дълбоко Духа в своето вътрешно същество. Жълтото човечество се намира на пътя на консервацията на онези епохи, когато Духът е бил държан далеч от тялото, когато са го търсили извън човешкия физически организъм, само извън него. Но това неизбежно води дотам, че преходът от петата към шестата културна епоха не може да се осъществи без ожесточена борба на обширни територии между бялото и цветното човечество. И това, което ще я предшества, ще занимава световната история до приключването на великите битки на бялото и цветното човечество. Бъдещите събития многократно се отразяват в такива, които ги предхождат.” (13.11, 1915, СС 174б).

Имайки предвид тези думи на Щайнер, трябва да си припомним и това, което той разкрива за инкарнирането на китайски души в Европа. В лекциите от 30.12. и 31.12.1916 (СС 173), говорейки подробно за историята на опиумните войни между Британската империя и Китай (1839–1842 и 1856–1860), той казва, че много души, които би трябвало да се инкарнират в Китай, не са могли да го направят, защото китайските тела са били повредени от масовата употреба на опиумЗатова тези души се инкарнирали в Европа, а предопределените за Европа души, които “трябвало да слязат от духовния свят в подкрепа на европейските културни сили”, били принудени да чакат бъдещи възможности за инкарнация. С оглед на това не трябва да се учудваме защо Европа е станала “китайска”, а то се вижда в бума на китайските духовни практики, на традиционната китайска медицина, че дори и в китайските ресторанти и закусвални на всеки ъгъл. То се дължи не само на експанзионистичната политика на другарите Хаотян, Хуакинг и другите около тях, но и на това, че тази политика попада на благотворна за нея почва в една Европа, чиято християнска мисия, предопределена й от духовния свят, е сериозно отслабена и поради наличието на такива китайски души. В една редакционна бележка в сп. Europдer (2/2008) антропософът Томас Майер, пише следното за кармичните последствия на опиумните войни: “В течение на бъдещия възход на Китай като временна световна сила заради народностната карма трябва да се очаква, че Западът ще се сблъска с последиците на историческото малтретиране на Китай”.

В светлината на изложеното и понеже на американските мозъчни центрове и на стоящите зад тях кръгове са им добре известни пророческите думи за бъдещите конфликти с Китай, може и да не е никак случайно това изпускане на коронавируса, който уж тръгнал от някакъв рибен пазар. Видно е, че той предизвиква повече проблеми сред китайските болни, а според микробиолозите е напълно възможно даден вирус да бъде обработен именно в съответствие с генетичните особености на дадена раса.

Обаче епидемията, независимо дали е коварно замислена или развила се от спонтанно мутирал вирус, може да има и положителни страни. Първо, в самия Китай расте недоволството на хората от бруталния начин, по който държавата и партията се опитват да се справят с епидемията. Съпротивата им може и да бъде пречупена, но може и да поразклати вездесъщата Компартия. Второ, духовният свят дава на хората по света още една възможност да променят възгледите си. Те имат шанс да преосмислят потребителското си поведение, да загърбят консуматорската разюзданост, отказвайки се от много неща, които всъщност не са им нужни. Но по-важно, особено за европейците, би било ако изоставят крайния материализъм и започнат да водят по-умерен живот, обръщайки се към природата, правомерния духовен свят и Христос.

  



Гласувай:
6
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anthroposophie
Категория: История
Прочетен: 166961
Постинги: 226
Коментари: 15
Гласове: 582
Архив
Календар
«  Април, 2020  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930