Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2022 11:12 - Осуетените намерения на “Пейпал” да глобява клиентите си заради разпространение на “дезинформация”
Автор: anthroposophie Категория: История   
Прочетен: 3572 Коментари: 0 Гласове:
10

Последна промяна: 16.10.2022 11:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Наскоро Джефри Тъкър публикува този много важен материал за провалените планове на “Пейпал” да конфискува 2500 долара от сметката на свой клиент, който разпространява дезинформация. 

(https://www.theepochtimes.com/the-paypal-fiasco-was-no-accident_4786458.html ). Тъй като вече телевизиите, радиостанциите и голяма част от новините в интернет са изцяло в ръцете на самообявилите се за световен елит, а всъщност съзнателни или несъзнателни слуги на идващия Ариман, то съществена част от информацията за това какво всъщност се случва по света, както и коментари по събитията, може да се получи главно от независими интернет страници, които се правят от един човек или малък екип. Те не разполагат с щедри субсидии от фондации и държавни дотации и доколкото това е основното им занимание, са почти изцяло зависими от доброволни дарения, много от които получават през “Пейпал”. Ето защо това (засега осуетено) намерение на фирмата да ограбва сметките им под предлог, че разпространяват дезинформация е много тревожно и показва тенденцията на развитие за следващите месеци. 

На 8 октомври “Пейпал” изпрати актуализация на своите условия за ползване. Те съдържат шокиращо допълнение, в което доставчикът на финансови услуги си запазва правото да конфискува 2500 долара от сметките на потребителите, ако те разпространяват "дезинформация". Това е ясен сигнал за нещо, което мнозина вече подозираха: “Пейпал” влезе в информационната война.

Това се случва няколко седмици след като “Пейпал” спря няколко важни акаунта в Обединеното кралство, включително личния акаунт на Тоби Йънг, Free Speech Union и DailySceptic. Техните сайтове са изключително важни за англоезичния свят, за да се противопоставят на пропагандата за COVID и затова неслучайно са станали мишени.

След протести в цял свят и репортажи от алтернативни източници “Пайпал” отстъпи и възстанови сметките и  без обяснения. По подобен начин протестите срещу новите права на “Пейпал” за ползване се разразиха по целия свят. В “Tуитър” много хора обявиха намерението си да закрият профилите си. “Пейпал” направи обратен завой и заяви, че забраната за "дезинформация" е била просто грешка. 

"Условия за ползване, които съдържаха дезинформация, бяха изпратени наскоро по погрешка", заяви говорител на компанията. "Пейпал” не налага глоби за дезинформация и никога не е имало намерение да включваме тази формулировка в нашата политика." С други думи, фирмата твърди, че политиката ѝ за дезинформация сама по себе си е дезинформация!

Много е вероятно протестът на самите потребители - и голямата разпродажба на акции на “Пейпал” - да са били решаващият фактор. Мнозина се зарадваха на това, но всъщност то е изключително тревожно, защото не можем да живеем в свят, в който основните ни права, неприкосновеност на личния живот и свобода винаги висят на косъм и зависят от протестите в “Туитър”, за да бъдат признати.

Освен това “Пейпал” със сигурност не мисли, че някой по света наистина вярва на твърдението, че това е било "грешка". Това е просто невъзможно. Всеки знае, че нещо като Условията за ползване, които са толкова важни от правна и институционална гледна точка, трябва да премине през много нива на бюрокрация и законодателство, особено когато се подчертават промените. Очевидно е, че тази промяна трябва да е била одобрена на най-високо ниво. Намерението е било да го прокарат. “Пейпал” е възнамерявал да подготви почвата за конфискация на средства въз основа на политическата принадлежност и мнението на своите клиенти. Толкова зле са нещата. 

Реакция в медиите 

Това, което намирам за особено интересно, е начинът, по който "Вашингтон пост" съобщава историята: "Пейпал” е изправена пред отпор, след като предложи правила, които щяха да ѝ позволят да глобява потребителите с 2500 долара за разпространение на дезинформация - което услугата за онлайн разплащания впоследствие нарече грешка."

"През уикенда няколко консервативни медии съобщиха, че технологичната компания е актуализирала условията на договора си. Съгласно него “Пейпал може да налага глоби на потребители за нарушения, които включват "изпращане, постване или публикуване на съобщения, съдържание или материали", които "насърчават дезинформацията". 

"Актуализацията веднага предизвика възмущение в десния сектор и е последният случай на голяма онлайн платежна услуга, която е подложена на критики заради практиките си за модериране."

Разбирате ли? “Вашингтон пост” внимателно споменава, че протестите са дошли от "консервативни" медии и че това е "предизвикало бурна реакция в десницата".

По този начин те дават сигнал на читателите си: това е добра политика и щеше да им се размине, ако десницата не се беше намесила. За да сме наясно: "Вашингтон пост" никога не използва термините "консервативен" или "десен", без те да означават "неправилен", "маргинализиран", "опасен" или "който трябва да бъде отхвърлен". 

Това, което те казват за протестите, изглежда емпирично вярно, макар и не напълно. Бившият президент на “Пейпал” Дейвид Маркъс написа в “Tуитър”: Трудно ми е да критикувам открито компания, която обичах и на която дадох толкова много. Но новите условия за ползване на @PayPal са в разрез с това, в което вярвам. Сега частна компания може да реши да ви отнеме парите, ако кажете нещо, с което не е съгласна. Безумие." Елон Мъск хареса туита.

Какво е дезинформация?

Тогава Брендън Кар, бивш комисар на Федералната комисия по комуникациите, се изказа: "Оруелско. “Пейпал” си запазва правото да конфискува парите ви, ако публикувате съобщение, което те смятат за "дезинформация". Ето защо е толкова важно щатските и федералните законодатели да приемат закони, които забраняват дискриминацията от страна на технологичните компании и защитават свободата на словото." 

Вече знаем какво точно разбират големите технологични компании под "дезинформация". Те имат предвд информация, която противоречи на приоритетите на правителствения лагер. Започна се със COVID и нещата се разпрострях върху ваксините. Сега включиха и изменението на климата.

 Всъщност всяко мнение или доказателство, което изглежда противоречи на преобладаващия дневен ред на фондация "Гейтс", администрацията на Байдън или Световния икономически форум, систематично се опорочава от големите технологични компании. Това важи за "Гугъл", "Фейсбук", "Tуитър", "Амазон", а сега и за "Пейпал".

Малка победа поради публичността

Войната срещу свободата на информацията става все по-интензивна с всеки изминал ден. Тази малка победа над “Пейпал” е сладка, но всички знаят, че е временна отстъпка. Компанията не харесва лошия имидж, който се създава в очите на обществеността. След публикуването на тази политика компанията вероятно е регистрирала рекорден брой анулирания на сметки. Те промениха политиката, за да спрат кървенето. 

В този смисъл видяхме какво работи. Най-малкото, “Пейпал” трябва да се подчинява на пазарните сигнали, тъй като има клиентска база и трябва да се справя с основни счетоводни изисквания. Те трябва да задоволяват не само интересите на правителството, но и на обществото, тъй като все още зависят от желаещите да ги ползват потребители.

Международни модели за подражание 

Въпреки това посоката, в която се работи, е много ясна. Това е изключително плашеща стъпка към напредващата тирания в съвременния свят. Един свят, в който възможността за извършване на парични транзакции или дори за получаване на доходи може официално да зависи от това какви мнения изразява човек. Това е следващото ниво на деспотизъм, което все още не е съществувало по този систематичен начин в Съединените щати. Междувременно в Китай това вече е институционализирано. Изминалата година ни показа много примери за това как Китайската комунистическа партия използва цифрови приложения, за да ограничи възможностите на хората да разговарят помежду си, да общуват, да пътуват и да прехвърлят пари по свое желание. Конформизмът е всичко.

До известна степен това вече се случва в Канада, където правителството запорира банковите сметки на протестиращите шофьори на камиони и на тези, които са ги подкрепили с дарения. 

Следващият етап: програмируеми пари

Доколко е важно, че “Пейпал” е променил курса си? Това не е съвсем ясно. Те разкриха картите си и по този начин повдигнах завесатa над един много по-дълбок и много страшен план. Той е свързан с намерението на администрацията на Байдън да създаде нова цифрова валута на централната банка. Това са програмируеми пари, които ще позволят на управляващия елит да отнеме средствата ви за препитание, ако сметне за необходимо. 

Бел. прев. Това намерение на “Пейпал” е в съзвучие с желанията на Клаус Шваб и плановете за въвеждане на програмируема цифрова валута, срв. https://anthroposophie.blog.bg/history/2022/02/24/golemiiat-narativ-na-klaus-shvab.1805092




Гласувай:
10



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anthroposophie
Категория: История
Прочетен: 835623
Постинги: 459
Коментари: 15
Гласове: 6194
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930